پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۲۸:۴۳

قابل توجه شرکت های فعال در صنایع فراساحلی و دریایی
انتشار ششمین سالنامه تخصصی صنعت فراساحل ایران

باشگاه خبری فراساحل: سالنامه تخصصی صنعت فراساحل ایران برای ششمین سال متوالی توسط باشگاه خبری فراساحل در تیراژ 10 هزار نسخه منتشر می شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، این سالنامه تخصصی که از سال 90 تاکنون بصورت پیوسته و با حمایت شرکت های مطرح حوزه صنعت فراساحل در حال انتشار می باشد، طی 5 سال گذشته، با برخورداری از حمایت 130 شرکت دریایی منتشر و در بین شرکت های دریای کشورمان منتشر شده است. 

در همین راستا باشگاه خبری فراساحل قصد دارد با تجارب ارزشمند بدست آمده از انتشار این سالنامه و رضایتمندی شرکت‌های حامی از خدمات ارائه شده و محتوای آموزشی جدیدی که هر ساله بصورت کاملا اختصاصی برای این سالنامه تولید می‌شود، ششمین سالنامه تخصصی صنعت فراساحل را نیز منتشر نموده و در اختیار جامعه فراساحل کشورمان قرار دهد. با توجه به استقبال چشمگیر مدیران محترم شرکت‌های حامی سالنامه از کیفیت و دقت بالای فیلم‌های ترجمه شده‌ که سال قبل به همراه سالنامه توزیع شده بود و درخواستهای مجدد برای تداوم روند ترجمه فیلم‌های تخصصی (که هیچ مجموعه‌ای به غیر از باشگاه خبری فراساحل تاکنون نسبت به ترجمه آنها اقدام ننموده است) در کنار ششمین سالنامه تخصصی صنعت فراساحل ایران، مستندهای جدید و قابل توجه‌ای از آخرین تحولات صنعت فراساحل جهان ترجمه و در قالب یک لوح فشرده به همراه زیر نویس فارسی همراه با سالنامه توزیع خواهد گردید.

این گزارش در ادامه می افزاید: بواسطه تلاش‌های شبانه روزی باشگاه خبری فراساحل در انعکاس اخبار و حضور این رسانه تخصصی در نمایشگاه‌های بین المللی مرتبط با صنعت فراساحل در کشورهای مختلف جهان و معرفی سالنامه به شرکت‌های خارجی، تعدادی از برندهای معتبر اروپایی نیز، خواستار معرفی و تبلیغ خود در ششمین سالنامه تخصصی صنعت فراساحل ایران شده‌اند. در همین راستا باشگاه خبری فراساحل از کلیه شرکت های علاقه مند به تبلیغ دستاوردها و توانمندی های خود در این سالنامه تخصصی که معروفترین و پرتیراژترین سالنامه تخصصی دریایی کشورمان می باشد، دعوت می نماید با توجه به  محدودیت فضای تبلیغاتی این سالنامه و افزایش شرکت‌هایی که متقاضی تبلیغ خود در این سالنامه تخصصی می‌باشند، تصمیم خودشان را برای مشارکت در این انتشار این سالنامه تخصصی از طریق تماس با باشگاه خبری فراساحل اعلام نمایند.



  کد خبر : 3074
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :